BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 6 July 2011

. :: sendirian terus dan menyepikan diri :: .


Ak nak sendirian hari ney....

nak mengadu..xde tmpat nak mngadu..sbb xde siapa yg sudi..owg yg ak syg..senyap, sepi dn diam seribu bhsa...tjuan ak nak sendirian..sbb, ak nk tenangkn dri..xna d'ggu oleh spe2...buat pujaan hati dn si jantung hati..andai dye bce post ak ney..ak bhrap lau dye nak mcj dgn ak..ckp tmbah tension ak lgy...s'mmg nya ak xna gdo2 dah...dn, hopefully lau dye nak mcj ak adlaah utk amk hati ak..pjowk hati ak..dn sjuwkkn hati ak..ckuplah, ak xna gdo..sbb ak xna pgaduhan yg bleyh mnyebabkan perpisahan...buat si dia, jgn lah buat bnde yg ak xske..jgn contct dgn laki yg dlu pna rampas dye dari ak..ak xna ia berulang lgy..lau ak dpt taw...ak akn btowl2 kcewa...dn pasni..lau ak tanye soal laki 2 pd dye..jgn la mara2..jgn nak back up kn laki 2 sgt..pk lah spe ak bgy dri dye..hati ak..perasaan ak..dah ckup bsyukur kerna skunk dye msih milik aku..cume ak xdpt tme hakikat jikalau ak khilangan dye..dgar lah syg...ckup lah yea..abg xna gdo2 dah...abg nak bdamai dgn ayg...ckuplah hari ini sume org nak mara ak...shingga mnyebabkn ak tension dgn dunia ney...putus asa buat seketika..ak perlukan dye...seorg wnta yg mpu beri smgat pd ak...yg mpu beri perhatian pd aku saat ak btowl2 perlukan dye...hemm..hopefully lau dye nak mcj ak...mcj lah dgn mgambil hati aku..pjowk dn sjuwkkan hati aku...mmg e2 yg ak nak skunk ney...yg bleyh ilangkn stress ak...korg tanye knp ak xna mcj dye sndri?..sbb nya, ak bkn xna mcj dgn dye..ak cme tkowt jikalau ak mcj dye, yg ak dpt adalah mrah dn gado..ataupun lgsg xblas...ak xna sume 2..ak nak hepy..ak xna sdeyh2 dn bdmod cmney...hemm..maafkn aku jikalau hari ini ak diam seribu kli bhse...maafkn aku...maafff.....iskh3~.......;'(

"....hnya drimu shja yg mpu menenangkn diriku ini...."
As'salamm....( -__- )

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...