BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 25 June 2011

. :: masih jauh perjalanan kita :: .

  

 Sayang...
Saat kau ingin melelapkan matamu,
adakah kau memikirkan aku?
Dan..jikalau malammu
adalah sekadar menjadikan ku sebagai 
lukisan didinding kamarmu...
Jujur hati ku kecewa...

Sekadar menjadi hiasan di langit malammu,
pasti aku tak rela...
Kerna...
untuk menghibur hatimu dalam kesepian yang panjang,
aku takkan mampu...

  Berdirinya aku di sini...
adalah untuk menjadi sebahagian dalam hidupmu,
aku ingin selalu ada dalam suka mahupun duka hatimu...
Jangan sesekali kau menepis rasa yang ada,
walaupun ia hanya sia-sia untuk kau lakukan...
Sebatas kata dan senyuman akan aku hadirkan,
  supaya kau dapat rasakan..
yang aku ada dalam belahan hatimu...
 
Walaupun aku tahu,
"
...........Masih Jauh Perjalanan Kita..........."

... (^_^) ...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...