BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 11 June 2011

. :: kedinginan cinta dapat ku rasakan saat dirimu berada dekat disisi ku :: .

Sayang...
kesetiaan. keikhlasan.. dan kejujuran telah ku beri padamu...
janganlah kau kuatiri yg kau takut kehilangan ku...
tidak syg, tidak akan sesekali dan semudah itu utk aku melepaskan dirimu...

Kerna,
kerna kau telah membuat hatiku tertutup, tertutup utk wanita lain...
betapa hati ini terlalu menyintai dirimu...

Saat ini kau cukup ku rindui...
menjadi lelah tiada dalam kamus cintaku ini..
kau adalah sesuatu yg tak pernah ku rasa selama ini..
hanya dgn melihat potretmu ..
sudah membuat aku menjadi manja ..seolah berada di ribaanmu..
sering aku membayangkan kau ada disisi menemani sambil mendodoikan malam ku...
kehangatan dakapan cinta darimu, membuatkan aku semakin kuat dgn cinta ini..

cinta yg takkan pernah kau & aku endahkan..

I LOVE U, SAYANG....  ( ,^_^)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...